• کد نمایش افراد آنلاین


  • فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
    فونت زیبا ساز

    تاریخچه ی اپل (بهترین شرکت سازنده ی تبلت،لپتاپ ، موبایل ،سیستم ع - سوالستان علم خیز (دریای سوال)
    سفارش تبلیغ
    صبا ویژن

     

    شرکت اپل ،یک شرکت چند ملیتی آمریکایی است که در زمینه? طراحی و ساخت لوازم الکترونیکی مصرفی و نرم افزار کامپیوتر فعالیت می‌کند. این شرکت ابتدا با نام شرکت کامپیوتری اپل در شهرکوپرتینو در ایالت کالیفرنیا، واقع در دره سیلیکونکشور آمریکا تاسیس شد. اپل معمولاً به تولید سخت افزارهای نوین و دارای طراحی صحیح معروف است. کمپانی اپل در سال 1971 با دوستی استیو وزنیاک 21 ساله مهندس کامپیوتر و استیو جابز 16 ساله متولد شد به طوری که با گذشت شش سال از آشنایی این دو نفر در سال 1977 این کمپانی با معرفی کامپیوتر شخصی Apple I که در گاراژ خانه جابز به صورت دستی ساخته شده بود رسما با نام تجاری Apple Computer Inc به بازار تکنولوژی وارد شد و توانست ظرف مدت کوتاهی با فروش تعدادی از این مدل کامپیوتر شخصی، اعتباری برای خود دست و پا کند. مدیریت اجرایی این شرکت برعهده استیو جابز بوده است. وی یک ماه قبل از مرگش از ریاست این شرکت کناره گیری کرد و به جای آن تیم کوک ریاست این شرکت را بر عهده گرفته است . نماد اصلی اپل توسط استیو جابز و رون وین طراحی شده بود که ایزاک نیوتن را نشان می‌داد درحالی که زیر یک درخت سیب نشسته‌است .هرچند این طرح خیلی زود با طرح مشهور سیب رنگین کمان که یک گاز از کنار آن گرفته شده تعویض شد.این یکی از طرحهایی بود که راب یانوف در سال 1976 به جابز نشان داده بود .

     

    *****توجه این مطالب فقط مربوط به سال 2013 می شود*****

    رتبه ارزشمند ترین برنده های جهان در سال2013

    اپل کماکان در صدر جدول ارزشمندترین برندهای جهان در سال 2013 قرار گرفت . در آخرین طبقه بندی که از ارزشمندترین برندهای سال 2013 ، در لیست BrandZ™ Top 100 Most Valuable Global Brand که از سوی Millward Brown Optimor منتشر می شود ، اپل همچنان با ارزشی معادل 185 میلیارد دلار ، در صدر جدول ماند . این در حالی است که نسبت به سال گذشته تنها یک درصد رشد داشته است ، ولی رقیب نزدیک اپل ، سامسونگ ، با رشد 51 درصدی و ارزشی معادل 21 میلیارد دلار ، نسبت به سال گذشته در رتبه 30 قرار گرفت . بدین ترتیب سامسونگ نسبت به سال گذشته 25 پله بالاتر آمده است . گوگل نیز رقیب سرسخت اپل ، برای کسب رتبه اول ، با رشد 5 درصدی نسبت به سال گذشته در رتبه دوم این جدول قرار گرفته است . ارزش گوگل 114 میلیارد دلار ذکر شده است . کمپانی IBM با ارزش 112 میلیارد دلاری در رتبه سوم جدول قرار گرفته است . بنا به گفته نیک کوپر مدیرعامل Millward Brown Optimor :" غول بازار گوشی های هوشمند جهان ، سامسونگ ، رشد خارق العاده ای در افزایش ارزش برند خود داشته است . سامسونگ برای افزایش سهم بازار خود ، سال گذشته 1.6 میلیارد دلار بیشتر از سال قبل هزینه کرده است . علیرغم رقابتی که در بازار وجود دارد ، هنوز اپل در صدر قرار دارد و این نشان می دهد که مردم هنوز بدون در نظر گرفتن قیمت ، عاشق برند می باشند . لیست که تحت عنوان 100 برند ارزشمند جهانی ( BrandZ™ Top 100 Most Valuable Global Brand ) همه ساله عرضه می شود ، امسال هشتمین سال خود را سپری می کند . این تنها رتبه بندی می باشد که با در نظر گرفتن اطلاعات مالی برندها ، و استفاده از دیدگاه های خریداران بالقوه و خریداران در حال حاضر یک نام تجاری ، ارزش برند را تعیین می کند . از سال 2006 که این رتبه بندی آغاز شده است ، تا کنون 77 درصد ، قیمت برندها افزایش یافته است و به ارزشی معادل 2.6 تریلیون دلار رسیده است .

     

     

     

     

     

    رتبه بندی از نظر بهترین تبلت 2013:

    بهترین تبلت سال : اپل آیپدApple iPad

    بدون شک اپل از لحاظ کیفیت بهترین تبلت های جهان را دارا می باشد (همانطور که بقیه ی محصولات آن بهترین هستند)

    هیچ چیز با نسل چهارم تبلت های اپل در دوچیز قابل رقابت نیست ، اول صفحه نمایش رتینا و بیش از 300 هزار برنامه
    در حالی که دیگر تبلت ها سعی می کنند صفحه نمایش با وضوح بالا داشته باشند اما آیپد بهترین ترکیب روشنایی ، رنگ و کنتراست را ارائه می کند .

    پردازنده قدرتمند A6X آیپد آماده است تا بهترین برنامه ها را برای شما اجرا کند از کنسول های بازی با کیفیت بالا تا ابزار های ویرایش عکس و فیلم .
    آیپد همچنین طیف گسترده ای از لوازم جانبی را در اختیار شما قرار می دهد .

    مشخصات تبلت: ابعاد : 241?2 × 185?7 × 9?4 میلی متر – وزن : 652 گرم -Apple iOS 6 – حفظ شارژ باتری تا 10 ساعت برای وبگردی ، -wifi وای فای – بلوتوث – دوربین – وب کم – حسگر شتاب سنج – microUSB
    پردازنده : Apple A6X Chipset – Dual-Core CPU
    حافظه داخلی : 16 گیگابایت به بالا
    صفحه نمایش : صفحه نمایش لمسی LED – اندازه 9?7 اینچ – 2048

    رتبه بندی از لحاظ بهترین موبایل:

    همه می دانند که بهترین موبایل جهان Iphone 5 s است و در آن هیچ شکی نیست.

     

    با آزمایش های انجام شده روی گوشی های هوشمند مختلف توسط یک نرم افزار به نام محک گیگ پنج، مشخص شد که گوشی iphone 5S سریعترین گوشی هوشمند موجود در بازار می باشد.

    براساس این آزمایش، آیفون5S رقبای قدرتمندی چون سامسونگ گالکسی S4 را شکست داده و لقب سریع‌ترین گوشی هوشمند جهان را به خود اختصاص داده است.

    برای ادامه به اینجا بروید

    بهترین لپ تاپ 2013 :

    با این که بهترین سیستم عامل جهان مکینتاش بوده ( ویندوزدر رتبه بندی ها از ارزش بیشتری برخوردار بوده چون بیشتر نرم افزار ها وبازی هارو ساپورت می کند ولی به دلیل اتلاف بیشتر برق نسبت به مکینتاش رتبه مک بالا تر رفته)ولی  بهترین لپ تاپ ویندوزی از لحاظ عملکرد، لپ تاپ 13 اینچی MacBook Pro ساخت شرکت اپل بوده است که در اواسط سال 2012، عرضه گردید .هم اکنون بهترین لپتاپ جهان (با توجه به رتبه بندی ها) مک بووک رتینا پرو(retina macbook pro) بوده که از قیمت بالایی برخوردار است و اافراد کمی دارای چنین لپتاپ کاملی هستند.

     

     می توانید این کلیپ جالب را از سایت دیجی کالا بگیرید...

     

     

     

     




    تاریخ : پنج شنبه 92/9/7 | 12:50 عصر | نویسنده : محمد صادق | نظر

  • پی سی سون
  • فروش بک لینک انبوه
  • کارت شارژ همراه اول


  • Golden Palace in Wudang Mountains. Hubei.World Heritage in Hubei Province