• کد نمایش افراد آنلاین


  • فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
    فونت زیبا ساز

    آنتی ویروس نورتون Norton (برترین آنتی ویر - سوالستان علم خیز (دریای سوال)
    سفارش تبلیغ
    صبا ویژن

    سلام دوستان

    Norton Internet Security یکی از محصولات کمپانی Symantec Corporation است. Base این شرکت در ایالات متحده امریکا و در شهر کالیفرنیا است.

    قدیمی ترین کمپانی آنتی ویروس دنیاست که در سال 1982 توسط Gary Hendrix و Denis Coleman و Gordon Eubanks بنیان گذاشته شد.

    این شرکت قدرتمند ترین و ثروتمندترین کمپانی آنتی ویروس با بیش از 500 شعبه در جهان است.

    NORTON INTERNET SECURITI

    چیز بدیهیست که این آنتی ویروس قدرتمند ترین آنتی ویروس جهان است (شما هر ویندوزی را که نصب میکنید آن ویندوز نورتون را به عنوان آنتی ویروس خود برگزیده و بر روی تمام سیتم عامل های بانکی که ویندوزند این آنتی ویروس نصب شده برای جلو گیری از هک شدن)  ولی باید دانست که این آنتی ویروس بیشتر به درد همین سیستم عامل های بانکی می خورد که هک یا ویروسی نشوند و برای کامپیوتر هایی که با اینترنت تماس زیادی ندارند و برای بازی خریده شده اند باید آنتی ویروس هایی نصب کرد که سبک باشند(مثل eset nod ) و نورتون و کسپرسکی هردو سنگینند (کسپرسکی کمی سنگین تر است).  البته باز این آنتی ویروس های سبک معمولا قدرت زیادی در شناسایی ویروس ها ندارندو همان طور که گفتم برای سیستم هایی کاربرد دارند که زیاد با اینترنت در تماس نباشند.

    از بدی های نورتون می توان به گرفتن بیهوده ی پچ ها و   crack ها اشاره کرد که این هم در تمام آنتی ویروس های قدرتمند جهان وجود دارد علت آن هم ساده است چون ممکن است بعضی از آن پچ و کرک ها واقعا ویروس باشند و سیستم را نابود کنند . می توان با اعتماد سازی آنتی ویروس به آن فایل جلوی قرنطینه کردن آن کرک یا پچ را بگیریم(البته اگر اطمینان به کرک دارید).

    در کل می توان این آنتی ویروس را برترین آنتی ویروس جهان دانست و آن را در رایانه های خانگی (برای همهی کار ها خریده شده اند) به عنوان یک آنتی ویروس قوی نصب کرد (البته باید گفت که نسخه ی کرک شده ی این نرم افزار به سختی آپدیت می شود و بهتر است نسخه ی اصلی آن را خریداری نمود )

    اگر میخواهید از نسخه ی کرک شده ی آنتی ویروسی استفاده کنید کسپرسکی انتخاب خوبی زیرا خیلی راحت آپدیت میشود (البته این نظر منه) و بعد از نورتون قوی ترین آنتی ویروس است.

    برای قدرت آنتی ویروس ها در شناسایی ویروس نمودار های مختلفی وجود دارند که هیچ کدام کامل و به درد بخحور نیست چون هیچ کس نمی تواند آنها را از همه لحاظ مقایسه کند به جز خود کمپانی که هرگز این کار را نمی کند و نباید آن نمودار هارا اولویت در انتخاب و قدرت آنتی ویروس دانست و توجه کمی به آن هاکرد ولی آنتی ویروس هایی که در نمودار با فاصله ی خیلی زیاد از بقیه پایین تر هستند قطعا در شناسایی ویروس از بقیه ضعیف ترند آن هایی که به هم نزدیک اند قدرتشان هنوز معلوم نشده ولی از جایی که نورتون را در ویندوز هایی که امنیت در آنها بسیار مهم است (بانکی)نصب میکنند و قدیمی و ثروتمند ترین کمپانی آنتی ویروس جهان است میباشد می توان گفت بهترین آنتی ویروس جهان است(از نظر شناسایی ویروس).

    برای دانلود ونصب و چگونگی آپدیت نورتون و ترفند هایی از قبیل اعتماد سازی و... به سایت ایرانستاپ مراجعه کنید .

    برای دانلود این نرم افزار(هیچ گاه ممکن نیست نسخه اورجینال آنتی ویروسی را برای دانلود بذارند زیرا لایینس اصل آن فقط رو یک کامپیوتر کار می کند) حتما به سایت های متخصصی چون ایران ستاپ مراجعه کنید که بهترین ورژن کرک شده (توسط خودسایت)و بهترین راهنمای نصب را در اختیار شما بگذارد. و به سایت هایی هر چند معتبر اکتفا نکنید!!!

     متشکر از این که به گفته های من  توجه فرمودیدپوزخند




    تاریخ : یکشنبه 92/9/3 | 8:13 عصر | نویسنده : محمد صادق | نظر

  • پی سی سون
  • فروش بک لینک انبوه
  • کارت شارژ همراه اول


  • Golden Palace in Wudang Mountains. Hubei.World Heritage in Hubei Province